DLACZEGO MY???
- DLATEGO, ŻE NASZE TURBOSPREŻARKI SĄ PRZEZ NAS NAPRAWIANE, W NASZYM ZAKŁADZIE, PRZEZ WYSZKOLONYCH FACHOWCÓW Z WIELOLETNIM STAŻEM, A NIE WYSYŁANE DO INNYCH, ALBO SKŁADANE W GARAŻU BEZ SPRZĘTU TYPU WYWAZARKI, DOWAŻARKI, MASZYNY DO USTAWIANIA ZMIENNEJ GEOMETRII, URZĄDZENIA DO SPRAWDZENIA I USTAWIENIA NASTAWNIKÓW ELEKTRONICZNYCH, ITD
- DLATEGO, ŻE WSZYSTKIE RDZENIE, ZESPOŁY WIRUJĄCE, CZYLI SERCE TURBOSPRĘŻARKI SĄ DOWAŻANE NA MASZYNIE WYSOKOOBROTOWEJ SCHENCK I SPRAWDZONE POD WZGLEDEM SZCZELNOSCI OLEJOWEJ
- DLATEGO, ZE CENA NAPRAWY ŚWIADCZY O JAKOSCI USŁUGI I JAKOSCI CZĘŚCI WYKORZYSTYWANYCH DO REGENERACJI
- DLATEGO, ZE ZDJĘCIA ZAMIESZCZONE NA NASZEJ AUKCJI POCHODZĄ Z NASZEGO ZAKŁADU, A NIE SCIĄGNIĘTE Z INTERNETU
Do regeneracji używamy tylko nowych i oryginalnych części !!!
Przebieg procesu regeneracji:
- demontaż
- mycie w myjce ciśnieniowej
- piaskowanie
- czyszczenie i mycie zmiennej geometrii w myjce ultradźwiękowej, a w przypadku uszkodzeń wymiana na nową
- montaż nowych i tylko oryginalnych części,
- turbina jest wyważana na specjalistycznej wyważarce SCHENCK i poddawana testom
- ustawienie zmiennej geometrii I NASTAWNIKA NA MASZYNIE TURBOTEST FIRMY CIMAT oraz Viscom Flow Bench
Części wymieniane na nowe:
- wirnik
- koło kompresji
- łożysko oporowe
- panewki
- uszczelnienia gumowe
- odrzutniki oleju
- talerzyk uszczelniający
- pierścienie uszczelniające
- śrubki
czyli cały środek turbosprężarki jest nowy identyczny jak w fabrycznie nowej turbosprężarce.
Inni w tej cenie wymieniają tylko zestaw naprawczy, my wymieniamy cały zestaw, talerzyk oraz
WAŁEK I KOŁO KOMPRESJI, czyli cały nowy środek!!!
Masz problem ze swoją turbiną?